Funny little world

"And I don't know for shure
where this is going.
Still I hope for more, and more.
'Cause who would know that you
would treat me like a boy,
and I treat you like a girl,
in this funny little world."

tjo!

Hemma idag fårn skolan, sovit dåligt inatt och kännde inte för en heldag i skolan då. Skulle varit intressant att åkt idag för det skulle komma någon från ett barnhem i karlstad och berätta om barnen som kommer dit och massa men nu missade jag det. Senare idag ska jag på spinning med selma och ska bli kul =) Fast jag längtar ändå till ikväll för då är det svenska versionen mamma's boys, och endel tjejer där är ju så man blir mörkrädd... att det finns sådana puckon i ute på gatorna gör en osäker på om man vill gå ut över huvud tagen. Jag hoppas dem spelar att dem är så korkade men det verkar inte så...
Nej nu ska jag fortsätta att rensa garderoben och städa rummet :)

byeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0