jag vill bara sitta här med benen i kors..

Uppgifterna är inlämnade och de känns underbart skönt. Viss kommer säkert få komplitera någon av dem men huvudsaken är att dem är inlämnade! Jag hoppas verkligen på att klara det här nu, jag ska bli sjuksköterska.. kanske inte lagt ner nog med tid, kanske inte förstått allvaret? men fyfan va mycke jag har lärt mig, även om jag inte är godkännd på alla tentor än så känns det ändå som jag kan. men hoppas hoppas!

Imorgon ska jag ha semenarium där jag ska kritisera en anna persons arbete, tyckter de är jobbigt att man måste leta fel. Men fick ett bra arbete så va inte så mycke att anmärka på, men hittade allt lite saker iallafall.

Har även gått mig själv på nerverna idag, vaknade 08.10 av att jag inte kunde sova mer pga att jag har så mycke plugg. Låg och vred och vände mig men tillslut fick jag inse att de va bara att gå upp... så har jag pluggat hela dagen med några pauser för att äta och duscha.. så har inte lämnat lägenheten idag vilket gör mig toooookig. men imrogn är de skola hela dagen + att jag ska träna med Maria efter skolan. uuuunderbart!

nej nu ska ja sova inna jag får helt kruppp på mig själv.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0