underbarafinaälskade vänskap!

Vänskap är de bästa som finns, att ha en vän som bryr sig. En vän man verkligen vill finnas där för och man vet att den skulle göra precis de samma för en själv. Jag tycker att en vän är någon som bryr sig, någon som vill veta hur man mår och hur allt går lika mycke som jag vill veta vad som händer i dens liv. att man bara skickar iväg ett enkelt sms eller ringer och frågar "hej, hur mår du?" någon gång då och då om man inte har hörts på ett tag. Man ska både ge och ta, de är väll de som är grejen? man ska inte bara behöva ge och jag är så glad över dem UNDERBARA vännerna jag har som verkligen både ger och tar. NI får mig att må bra, det gör så mycke med bara ett litet sms eller samtal som visar att " ja jag bryr mig om dig och jag VILL veta hur du mår".

TACK MINA FINA UNDERBARA VÄNNER,
som finns där, som hör av er och som är så underbats jävla bra!
bättre vänner än er finns ej! <3










man tappar intresset om någon annan slutar bry sig,
det gör en oerhört besviken för man verkligen tycker om den vännen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0