jusst idag är alla så kära.. snittigull då!

Folk är som galna, kö till blomsteraffärerna, kö i mataffärerna kö kö kö, bara för alla ska köpa den käraste något godigos.. tyckter denna dag är lite överdriven, tyckte den va kul när man gick i högstadiet och man fick blommor till klassrummet som folk hade skickat. sen har den inte varit så speciell, eller? kanske bara jag som tycker de, kanske hade varit annotlunda om man varit kär. kanske jag också hade varit hel hysterisk idag som endel är. hahah! nej skämt o sido, de är väll fint med en sån här dag och mysigt att folk visar kärlek.
Själv ska ja in till stan snart och fika lite med Jenny, det min alla hjärtans dag dejt. Så något ska jag göra iallafall och vad är inte bättre än att fika med en god vän.

idag har vi lärt oss tagit puls, blodtryck, ven&kapilär prov. de va skoj, men kommer va riktigt nervös när jag ska göra de på en riktig patient! nej nu ska jag kolla när spårvagen går för jag ska möta Jenny i stan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE U <3



xoxo / M

2012-02-21 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0