hon är en jävel på kärlek, hon är en jävel på att kyssa pojkarna...

... lurmusjulia!

Vaknade imorse, lite tröttare än vanligt efter att ha spenderat kvällen med vänners sällskap.. ett två glas vin (läs: 1-2falskor ;) )hahaha... nej skämt o sido, rolig kväll.. som dem flesta städad och minnesvärd.
ah iallafall, vaknade som sagt i morse och tänke att hoppa i badet för jag va lite frusen, i badet slumrade jag till och trodde att jag var i en pool i alanta, vilket inte var fallet så vaknade lite missnöjd över att ligga i ett litet badkar plaskandes skrikandes -Julia, förfan jag trodde jag va i alanya... igår träffade vi även pongo som inte alls hette pongo vilket jag tyckte va riktigt konstigt.. Det tyckte julia med så vi bestämmde oss för att kalla honom pongo ändå! Jag har sovit på en snus (ej andvänd) och har inte en aning om vart fan snusen kommit ifrån efetersom varken jag eller julia snusar.

Nej men ingen tenta har kommit in än och jag hoppas å¨att den ska komma NUUUU!!! men borde komma på måndag. Dålig stil när dem har 3 veckor på sig och inte följer det!!!!

Nu blir det bigbrother i soffan med min sköna böna som sitter och googlar "dalmatiner" små fnissandes eftersom endel bilder inte riktigt är de hon sökt efter..
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0